7.9 C
Den Haag
zaterdag, april 20, 2024

RODI Media ZH en Business Haaglanden bieden de ondernemer het optimale bereik!

Onze edities

RODI Media ZH gaat de samenwerking aan met het zakenmagazine Business Haaglanden.

Business Haaglanden is met een bestaan van ruim 23 jaar een gevestigde naam binnen het bladensegment en mag zich daarom met recht hét zakenmagazine voor de regio Haaglanden noemen. “De doelgroep van ons blad bestaat uit ondernemers, managers en directieleden in het bedrijfsleven en bij (semi-)overheidsinstellingen”, vertelt Rob Truijens, directeur van Business Haaglanden. “Business Haaglanden verschijnt zeven keer per jaar in een oplage van 8.500 exemplaren en wordt verspreid op basis van controlled circulation en heeft een zeer hoge leesdichtheid. 

Als een ondernemer B2B wil, dan is Business Haaglanden het magazine voor een optimaal bereik. Neem daarbij mee dat uw advertorial die in dit magazine staat, ook tegen een gereduceerd tarief in de krant Delft op Zondag geplaatst kan worden. De ondernemer staat dan niet alleen in het business magazine van de regio, maar ook in een krant die 85.000 brievenbussen bereikt. Een 100% win-win situatie. 

Voor de ondernemers uit Delft en de regio hebben wij een speciale kennismakingsactie.” Media-adviseur Justin Buringa van Rodi Media ZH: “Met ons huis-aan-huisblad bereiken wij niet alleen de consument, maar ook de ondernemer. Met Business Haaglanden denken wij een perfecte aanvulling te hebben. Business Haaglanden wordt maar liefst verspreid in Delft, Rijswijk, Midden-Delfland, Den Haag, Wassenaar, Leidschendam-Voorburg, Pijnacker, Nootdorp, Westland en Zoetermeer.” Media-adviseur Bas Jansen van Rodi Media ZH: “We vernamen met regelmaat van een ondernemer dat ze buiten Delft op Zondag ook interesse hadden in een zakenmagazine. Doormiddel van onze contacten vernamen wij al eerder positieve verhalen over Business Haaglanden, dus de link was zo gelegd. Onze klanten kunnen nu ook kennismaken met ondernemend Haaglanden. Zoals mijn collega Justin al het grote bereik van het magazine benoemde, sluit dat perfect aan met de gebieden waar Delft op Zondag uitkomt. Namelijk: Delft, Schipluiden, Den Hoorn, Rijswijk Buiten, Sion, deel Rijswijk, ‘t Haatje, Ypenburg, Pijnacker, Nootdorp en Delfgauw.” 

Beide partijen zien de nieuwe samenwerking vol vertrouwen tegemoet. “Binnen onze bedrijven staan we allen met de poten in de klei en houden we van aanpakken”, aldus Truijens. “Wij hebben een nuchtere blik en gaan voor een oprechte samenwerking waarmee wij adverteerders aanvullende mogelijkheden bieden.” ‹

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op met Rodi Media ZH (015-2143912) of met Business Haaglanden (070-3467217)

Laatste nieuws

Sophie van Gunn en Willem Jan Huizingavan Baker Tilly: ‘Een uitdaging in huidig belastingklimaat ondernemer te zijn’

Het zal de Haagse ondernemer niet verrassen dat de grootste belastingwijzigingen elk jaar op Prinsjesdag worden aangekondigd. Maar ook...

Lees ook..