3.1 C
Den Haag
donderdag, april 18, 2024

Creatieve meerwaarde voor bureaus die extra willen uitpakken

Onze edities

Kan een web-bureau ook een reclamebureau zijn? Moet een Pr-bureau altijd een hot shot creatief op de loonlijst hebben voor pakkende campagnedragers? Waarom zouden communicatie- of vormgeving bureaus geen commerciële themacampagnes kunnen aanbieden? Of hoe kunnen uitgevers bijvoorbeeld creatieve meerwaarde bieden op het plaatsen van advertenties? Jacco van der Graaf heeft 33 jaar ervaring in commerciële communicatie, werkt strategieën uit, maar vertaalt deze nog veel liever in mooie concepten en pakkende thema-communicatie. Hij biedt deze meerwaarde aan.

Waar zou je Jacco van kunnen kennen? O.a. van producties voor T-Mobile, het Spierfonds, BK-pannen, Samsung, Woonmall Alexandium, Hivos, Dymo, Leitz en UNICEF. Zijn werk kenmerkt zich door slimme en doordachte thema’s. Denk aan Cuvo Uitvaartzorg: Wij zijn er als u er niet meer bent, RandstadRail: Instappen, uitstappen zonder overstappen, Venco: Drop is pas drop met Venco d’r op, Overtoom Juristen: In het slechtste geval de beste situatie, Verhuisbedrijf Charlie: Da’s een goeie move, Bols voor bartenders: Great mixing takes Bols, BK Pannen: BK is Beter Koken (van origine Berk Kampen), maar ook het Haagse kinderboeken concept: In Villa Paagman wonen de mooiste verhalen. Het aardige van Jacco is dat hij onderlegd is in strategie, vorm, tekst, creatieve concepten en content en dat scheelt manuren. 

Heb je zo’n bureau/bedrijf of geef je er leiding aan en zou je meer over een mogelijke samenwerking willen weten of gewoon eens van gedachte willen wisselen over een project? Alles kan. Stuur hem dan even een mailtje:info@jaccovandergraaf.com. 

Laatste nieuws

Sophie van Gunn en Willem Jan Huizingavan Baker Tilly: ‘Een uitdaging in huidig belastingklimaat ondernemer te zijn’

Het zal de Haagse ondernemer niet verrassen dat de grootste belastingwijzigingen elk jaar op Prinsjesdag worden aangekondigd. Maar ook...

Lees ook..