8.8 C
Den Haag
donderdag, april 18, 2024

Beeld en Geluid in de top

Onze edities

Nederland is dol op lijstjes. Sta je in de top van de evenement- en vergaderlocaties dan weet je dat je op de goede weg bent. Beeld en Geluid geniet landelijke bekendheid met het museum op het mediapark in Hilversum en met haar unieke locatie in het Koninklijke Den Haag. Beeld en Geluid Den Haag scoort zelfs het cijfer 9.1 op de website van MeetingReview. We vragen Hylke Thiry, teammanager sales bij Beeld en Geluid, naar het geheim achter het succes.

‘We werken voortdurend aan verbetering van onze diensten en producten’, vertelt Hylke. ‘Met een acht zijn we eigenlijk niet meer tevreden. Die negen is mooi, het maakt ons zelfverzekerd maar tegelijkertijd weten we dat het nog beter kan. Onze opdrachtgevers merken en voelen dat, er staat hier een toegewijd team voor ze klaar dat ze helpt impact te maken met hun evenement. Dat zit in ons DNA. We willen iedereen de juiste service bieden en optimale kwaliteit leveren. We gaan voor een 10. Met onze opdrachtgevers blikken we na afloop uitgebreid terug wat we daarvoor moeten doen.’

Impact

Impact maken met je event is geen vanzelfsprekendheid, weet Hylke uit ervaring. ‘We kennen ze allemaal wel, de events waar je bent geweest en achteraf denkt dat je je tijd beter had kunnen besteden. Dat wil je als opdrachtgever van een event natuurlijk niet horen. Je wil spraakmakend zijn. Je wil dat je boodschap overkomt en beklijft en dat je je bezoekers een unieke ervaring biedt. Daarmee helpen en ondersteunen we de opdrachtgever. Hoe? Door vragen te stellen en dóór te vragen. Het begint met de vraag naar het beoogd doel van het event, het waarom. Verder vragen als ‘Hoe krijg je een groter bereik?’ en ‘Hoe zorg je dat bezoekers terugkomen?’. Uiteindelijk leidt het tot de hamvraag die ik iedere opdrachtgever stel: hoe maken we samen echt impact met het event. Kijk, wij realiseren ons dat een opdrachtgever best veel geld uitgeeft om zijn of haar event te organiseren. Wij zetten niet alleen onze kennis en ervaring maar ook onze unieke locaties in om het doel van de opdrachtgever, namelijk het maken van impact, te halen.’

Extra’s

De unieke locaties van Beeld en Geluid bieden tal van extra’s om je event te verrijken. Die je helpen impact te maken met jouw event. Hylke: ‘Impactvolle events bestaan uit verschillende elementen. Je programma moet staan als een huis. Onze musea bieden de mogelijkheid om inhoud over media, media- en nieuwswijsheid toe te voegen aan het programma. We bieden ook workshops zoals over fake news. Daarnaast is interactie belangrijk. We hebben diverse tools in huis om je bezoeker echt deel te laten nemen en onderdeel te laten zijn van het event. De bijzondere uitstraling van onze panden, onze service en de voortreffelijke catering geven de bezoekers van je event een energieboost. Je ziet, we bouwen events graag op in modules. Dat heeft meerdere voordelen. Naast variatie en levendigheid in het programma kunnen onderdelen afzonderlijk opgenomen worden voor een podcast of videoverslag.’

Toekomst

Hylke ziet de toekomst rooskleurig tegemoet. ‘Het is telkens weer een feest als we creatief uitgedaagd worden om een bijzonder event neer te zetten en mogen doen waar we goed in zijn. Het maakt niet uit of het om een online, hybride of live event gaat. Hoe kan je een standaard event impact geven en hoe verras je de mensen? Met dat soort dingen zijn wij veel bezig. We zijn nooit klaar, maar de marges zijn goed en klanten zijn tevreden. Dat maakt mijn werk heel leuk.

Hylke Thiry is verantwoordelijk voor de zakelijke verhuur bij Beeld en Geluid. Hylke komt uit de reclamewereld en was hiervoor artdirector. Hij woont nu drie jaar in Den Haag. Dit is zijn eerste (dubbel)locatie als salesmanager. ‘Ik vind de samenhang tussen de musea en de zakelijke verhuur heel tof. We proberen geen standaard verhuurlocaties te zijn, maar echt mee te denken met de opdrachtgevers om voor hen maximaal rendement te halen uit de events.’

Laatste nieuws

Sophie van Gunn en Willem Jan Huizingavan Baker Tilly: ‘Een uitdaging in huidig belastingklimaat ondernemer te zijn’

Het zal de Haagse ondernemer niet verrassen dat de grootste belastingwijzigingen elk jaar op Prinsjesdag worden aangekondigd. Maar ook...

Lees ook..